O nouă posibilitate cu serviciul „Te rog, sună-mă!”

În tendinţa de a fi utili şi accesibili oricând ai nevoie de comunicare, avem încă o noutate bună pentru tine! Şi aici nu contează ce plan tarifar utilizezi, ce servicii preferi şi cât de des suni sau scrii mesaje…

Începând chiar de astăzi ai o nouă posibilitate să ieşi din situaţia neplăcută când nu ai posibilitatea să suni din cauza creditului insuficient. Dacă până acum tot ce puteai face este să expediezi un mesaj scris „Te rog, sună-mă” prin formarea codului *111#ok, acum lucrurile devin mult mai simple.

Atunci când contul tău devine nul sau negativ, dar ai nevoie urgent să suni, Moldcell îţi oferă aceasta posibilitate exact ca şi cum ai suna cu bani în cont. În acest caz, vei avea posibilitatea să realizezi un sunet cu un singur ton de apel, iar pe ecranul telefonului abonatului pe care îl apelezi va apărea notificarea despre un  apel nepreluat. Acest serviciu este gratuit şi nu se tarifează nici la o ulterioară suplinire a contului.

Utilizarea serviciului este posibilă ori de câte ori ai nevoie până la următoarea suplinire a contului.