Moldcell – Marca comercială Responsabilă Social cu noul Certificat ISO 9001:2008

În luna ianuarie curent, operatorul de telefonie mobilă Moldcell a fost recunoscut la nivel naţional drept marcă comercială responsabilă social, iar la nivel internaţional – o companie pentru care calitatea deservirii clienţilor şi a serviciilor/produselor sale este o prioritate. 
    
ISO 9001:2008
În urma auditului extern, Moldcell a primit certificatul ISO 9001:2008 care confirmă faptul că sistemul de management al calităţii al operatorului corespunde tuturor cerinţelor noii ediţii a standardului internaţional  ISO 9001! ISO 9001:2008 este cea mai recentă ediţie a acestui standard. Printre principiile de bază promovate de standardul ISO 9001:2008  se numără: abordarea procesuală a activităţii companiei, orientarea spre consumatori şi îmbunătăţirea continuă.
        
Marca Comercială a Anului 2009
La finele lunii ianuarie curent, compania Moldcell a fost declarată pentru al doilea an consecutiv “Marcă comercială responsabilă social”, primind premiul mare (statueta “Mercuriul de Aur”) în cadrul concursului “Marca comercială a anului 2009”.
    
Drept criteriu de apreciere în cadrul nominalizării „Marca comercială Responsabilă Social" au servit conştientizarea de către companie a problemei în domeniul responsabilităţii sociale corporative, instrumentele de realizare a scopurilor şi nivelul atins în îndeplinirea obiectivelor propuse.
    
Concursul "Marca Comercială a Anului" se desfăşoară începând cu 2003 în cadrul expoziţiei naţionale "Fabricat în Moldova" şi este organizat de CCI în colaborare cu Agenţia de Stat pentru Proprietate Intelectuală, cu scopul de a releva căile eficiente de promovare a mărcilor, originalitatea creatorilor de branduri, precum şi gradul de recunoaştere a mărcilor în rîndurile consumatorului.